שאלות ותשובות
איך לבצע הזמנה באתר?
בחרי את הפריטים שאת אוהבת והוסיפי אותם לסל הקניות. מעתה, תוכלי להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצי, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכלי גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורחת באתר ללא רישום או להירשם עם פרטייך האישיים. כל שנותר לך לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתך, וזהו זה! החבילה כבר בדרך אלייך 🙂
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. לאחר קבלת אישור ההזמנה למייל, אם ברצונך לבטל את ההזמנה מכל סיבה שהיא או במידה וראית שיש צורך בעדכון הפרטים שהתקבלו (כתובת למשלוח חדשה/ טלפון נייד מעודכן/ שינוי שיטת המשלוח/ כמות פריטים שגויה וכו’), אנא צרי איתנו קשר ונשמח לעזור:)
אנחנו זמינים בפייסבוק, באינסטגרם, בכתובת המייל: gato.shoponline@gmail.com ובטלפון: 0549544100 בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 ועד 18:00
האם יש שינויים במערך המשלוחים בעקבות נגיף הקורונה?
שירות המשלוחים עד הבית פועל במתכונת מלאה והחבילות שלנו ממשיכות להגיע ליעדן בכל חלקי הארץ כמו תמיד.
בהתאם להוראות משרד הבריאות- השליחים שלנו משאירים את החבילות בפתח הבית ושומרים על כל כללי הזהירות הנחוצים על מנת לשמור על בריאות כולנו.
מתי החבילה תגיע אליי?
תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת:
שליח מהיר עד הבית (3-4 ימי עסקים)
השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו למסירת החבילה, לכן עלייך להיות זמינה לאחר ביצוע ההזמנה באתר. שימי ♥- יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.
אספקת המשלוח תתבצע לרוב בשעות היום, לכן נמליץ לספק כתובת בה תהיי זמינה במשך היום (מקום עבודתך, לדוגמא)
איסוף עצמי (ללא עלות. בתיאום מראש)
אנחנו נעדכן אותך ברגע שההזמנה שלך מוכנה ותוכלי להגיע לאסוף אותה בכתובת: סמטת אהרון שלוש 10, תל-אביב יפו בימים א’–ה’ בין השעות 18:00-10:00
רוצה להחליף/להחזיר את הפריט שרכשת? ניתן לעשות זאת בקלות!
בחרי באיזו דרך הכי נוח לך לבצע את ההחזרה:
תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת:
שליח מהיר עד הבית (2-3 ימי עסקים)
השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו למסירת החבילה, לכן עלייך להיות זמינה לאחר ביצוע ההזמנה באתר. שימי ♥- יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.
אספקת המשלוח תתבצע לרוב בשעות היום, לכן נמליץ לספק כתובת בה תהיי זמינה במשך היום (מקום עבודתך, לדוגמא)
איסוף עצמי (ללא עלות. בתיאום מראש)
אנחנו נעדכן אותך ברגע שההזמנה שלך מוכנה ותוכלי להגיע לאסוף אותה בכתובת: סמטת אהרון שלוש 10, תל-אביב יפו בימים א’–ה’ בין השעות 18:00-10:00
כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?
החזרות/החלפות באמצעות *חברת המשלוחים* שלנו מגיעות אלינו עד 3 ימי עסקים
החזרות/החלפות באמצעות *דואר ישראל- הדואר מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליכן עדכון. אם עברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא מיידית. זיכוי בגין המוצר המוחזר יתבצע בתוך 14 ימים ממועד ההחזרה. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל על השלמת התהליך.
האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?
ניתן להחזיר פריט בסייל עד 14 ימי עסקים מיום רכישתו. אם ברצונך לקבל החזר כספי עבור מוצר שנרכש בהנחה, ההחזר יבוצע בניכוי של 5% מהמחיר המקורי.